Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 martie 2013

Sa decis si COCO

Dupa ce Marius Zencenco  manager sportiv al Unirii, și jucătorul Tayie Fatai,a reclamat la Comisia Națională de Soluționare a Litigiilor pentru neplata drepturilor salariale http://www.sportcampina.blogspot.ro/2013/02/zencenco-si-fatai-au-reclamat-clubul.html  a venit randul si lui COCO 
Ieri, tehnicianul Ion Cojocaru s-a prezentat la Federaţia Română de Fotbal pentru a depune un memoriu privind drepturile restante pe care le reclamă, «Coco» având de «recuperat» câteva salarii de la formaţia de Liga a III-a.

Acesta a declarat: “dacă se ajunge la o înţelegere amiabilă cu clubul, voi renunţa la acest demers. Eu am aşteptat telefonul oficialilor de la Unirea, aşa cum mi se promisese, dar cum acesta nu a venit, am decis să-mi apăr drepturile, apelând la acest memoriu. 
Am de primit salariile pe 4 luni, din 2012 şi începutul lui 2013, ieri am depus memoriu şi aştept să văd dacă primul termen al acestuia va fi programat în şedinţa Comisiei de săptămâna viitoare sau în cea de peste două săptămâni. Chiar sper că voi primi banii, până atunci, conform promisiunilor» - a declarat fostul antrenor al grupării de Liga a III-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu